درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

حاشیه‌های فیلم "آناهیتا" از میترا حجار تا بازیگر تغییر جنسیت داده!!

حاشیه‌های فیلم



اما چندی بعد بود که حضور یک بازیگر تغییر جنسیت یافته در این فیلم، شایعات دیگری را برای این فیلم رقم زد تا کنجکاوی بیشتری برای دیدن این فرد آنهم با جنسیت تغییر یافته که برای اولین بار...
در حالی فیلم سینمایی "آناهیتا" چهارشنبه این هفته به روی پرده سینماها می رود که این همچنان با حاشیه هایی همراه است.
حاشیه های این فیلم که با حضور میترا حجار در یک فیلم "لس آنجلسی" آغاز شد کار را تا جایی پیش برد که برخی خبر از عدم اکران این فیلم داده بودند.
اما "میترا حجار" بعد از مشکلات پیش آمده بدلیل پوشش نامناسب در "لس آنجلس"!، در جشنواره برلین با یک لباس کاملا ایرانی و پوشیده ظاهر شد تا حرکت قبلی خود را جبران نماید.
بعد از پایان حاشیه پیش آمده برای حجار و فیلم آناهیتا، شایعه سانسور 15 دقیقه ای این فیلم منتشر شد که "عزیز الله حمید نژاد" کارگردان فیلم مذکور، این خبر را تایید و یا تکذیب نکرد و همه اما و اگر ها را به زمان اکران فیلم منتهی کرد.
اما چندی بعد بود که حضور یک بازیگر تغییر جنسیت یافته در این فیلم، شایعات دیگری را برای این فیلم رقم زد تا کنجکاوی بیشتری برای دیدن این فرد آنهم با جنسیت تغییر یافته که برای اولین بار تصاویرش منتشر می شود شکل بگیرد.
اما همه این شایعات موضوع اصلی فیلم را که برای اولین بار در قالب تصویر و با درامی سرگرم کننده به نمایش در می آید را تحت الشعاع قرار داد تا تاثیر الفاظ و دعاها بر مولکولهای آب به موضوع حاشیه این فیلم بدل شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر