درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

امروز 9 دی ماه 1389 بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد

سلام دوستان
امروز 9 دی ماه 1389 در تاریخ میهن عزیز و اسلامیمان ایران روز بزرگ و فراموش نشدنی است و اگر کمی در حافظه خویش جستار کنیم اولین روزنه ای که در 9 دی ماه سالهای قبل بیابیم به سراغ آن روزی میرویم که درست بعد از چند روز از عاشورای حسینی 1388 در تاریخ این مرزوبوم رقم خورد .

تظاهرات عاشورای 1388 توسط سبزها
آری درست به خاطر آورده اید 9 دی ماه 1388 و تظاهرات میلیونی ایرانیان آزاده که اهانت به سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع) را تاب نیاورده و در پاسخ به هتاکی هتاکان ( از هر دین و مسلکی ) به صورت کاملا خود جوش به خیابانها آمده و بار دیگر ثابت کردند تحمل هر اهانتی را دارند جز اهانت به شهید کربلا و خاندان نبوت چرا که به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب ما هر چه داریم از محرم و صفر است .

اهانت به تکایا و مراسم عزا داری عاشورای حسینی توسط عده ای معلوم الحال در عاشورای 1388

فرزندان خلف یزید ...نطفه هایی که در زهدان جاهلیت تکثیر شده بودند ...مریدان عمرسعد و شمر ...در روز ریخته شدن خون خدا...

هلهله سر دادند ، شادی کردند ان هذا الیوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین ... یزیدیان هم روز شهادت امام حسین شادی کردند و هلهله سردادند ...

http://www.esteghamat.ir/pic/13aban-2.jpg
حضور به اصطلاح سبزها در روز عاشورای حسینی 1388 ( بیشتر شبیه پایکوبی بود )
ما را چه شده بود و به چه می اندیشیدیم مگر نه این است که ایران در ایام شهادت آقا امام حسین ( ع ) سراسر سوگ و ماتم میگردد مگر نه این است که هموطنان ارمنی ما هم برای این شهید مظلوم تاریخ گریه میکنند پس چگونه بود که عده ای به خود اجازه دادند و در این ایام و خاصه روز عاشورا که از سنگ هم ناله بر میخیزد به طرفداری از فرد یا افرادی به خیابانها آمده و قصد داشتند فضای سراسر اندوه را با پایکوبی عوض کنند !؟

صحنه هایی از تخریب روز عاشورای 1388 در تهران
گویا اینان این ملک را که به نام آقا امام زمان ( عج ) مهر گردیده با سرزمین اجانب و لا مسلکان اشتباه گرفته بودند. من حتی در مورد به حق یا ناحق بودن خواسته آنان که همانا بحث رای ریاست جمهوری بود نیز حرفی ندارم و حتی اگر خواسته انان من باب محال واقعی بود اما آیا مگر نه این بود که به دنبال حقیقت بودند این معدود به قول خودشان به حق! آیا برای نیل به مقصود باید قصد اهانت به مراد و امام کل شیعیان جهان میکردند ؟ هم اینان مگر نبودند که میگفتند هدف وسیله را توجیه نمی کند پس چرا خود برای رسیدن به اهدافشان دست به اعمال شنیعی نمودند که دل هر آزاده ای را به درد آورد.

http://media.farsnews.net/Media/8810/ImageReports/8810091747/2_8810091747_L600.jpg

صحنه هایی از حضور میلیونی امت اسلامی در روز 9 دی ماه 1388

شاید این اهانت هم جزوی از فرهنگ عاشورا بود و امام شهیدمان این اهانت را به جان خرید تا رسوا کند آنانی را که دم از حقانیت میزدند . اما حتی اگر دلیلی دیگر بر مظلومیت حسن ( ع ) بود ولی در پیشگاه امام زمان ( عج ) ما را روسیاه و شرمسار کرد که در کنارمان هستند شیعه نامانی که هنوز از عاشورا درس نیاموخته اند.
به هر جهت امروز روز 9 دی ماه است روزی است که شعله فتنه برای همیشه خاموش شد و بار دیگر امت امام در صحنه ظاهر شده و به فرمان رهبرشان ضرب شتی ناقابل به وطن فروشان و گوش به زنگان اجنبی نشان دادند.
9 دی 88 ...منافقین از مومنین مشخص شدند ...جنگ تمام شد ...انقلاب پیروز شد ...قبله انقلاب از 22 بهمن به 9 دی تغییر پیدا کرد...
9 دی 88 ... دیگر از این روز به بعد انقلاب بی نام 9دی در جهان معنا ندارد ... 9دی و ما ادریک ما 9دی ...این روز بی شک یوم الله است ...

بزرگترین گروه ایرانی در یاهو


بزرگترین گروه ایرانی در یاهو

بزرگترین گروه ایرانی در یاهو

بزرگترین گروه ایرانی در یاهو




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر