درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

خبرهای داغ داغ از ........20/2/1289



انرژی هسته ای برای همه، بمب اتم برای هیچ کس


براستی اینهمه مخالفت، کشمکش های سیاسی، جلسات و کنفرانس های بی نتیجه، تهدید های رنگارنگ و تهمت های بی اساس آنان چه چیز را می نمایاند... ( ادامه )



جوانی پس از مصرف مواد، خانواده اش را به رگبار بست


اداره‌ پليس استان واسط با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد: يك جوان كه‌ به‌ علت مصرف بيش از حد مواد مخدر دچار اختلال ذهني شده‌ بود در اقدامي كم سابقه‌ تمامي اعضاي خانواده‌ خود را به‌ قتل رساند.... ( ادامه )



سه جنین در شکم یک نوزاد


تیم پزشکی بیمارستان شهرک پزشکی الحسین در اردن پس از عمل جراحی برای خارج کردن این سه جنین از شکم نوزاد چهار روزه، این پدیده را بسیار نادر و ناشی از اختلال در زمان تشکیل جنین دانستند.... ( ادامه )



دستگیری 80 پسر و دختر در پارتی شبانه


گزارش تصویری... ( ادامه )



تصاویر یکی از شهرهای توریستی که مایه شرمساری ایران شده


نابسامانی مدیریت شهری و بی‌توجهی مسئولان محلی به اوضاع اسفناک در شهر توریستی کاشان و پیرامون آن، موجب شده نه تنها توریست‌های خارجی که حتی گردشگران ایرانی که عادت به اوضاع نابسامان دارند، از کاشان و قمصر فراری شده و دیگر از این شهر تاریخی و دیدنی گذری نکنند.... ( ادامه )



افتادن دكور بر سر بازيگر فيتيله جمعه تعطيله


در پي افتادن دكور بر سر يكي از بازيگران برنامه‌ي «فيتيله جمعه تعطيله»، اين برنامه زنده در روز جمعه (17 ارديبهشت‌ماه)، از اواسط اجرا با حضور دو بازيگر دنبال شد.... ( ادامه )



تصویری از پاندای در حال انقراض


جانورشناسان یک باغ وحش در چین با انتشار یک فیلم و تصاویری از تعداد توله خرس پاندای سرخ در حال انقراض اعلام کردند که این حیوانات دوست داشتنی به راحتی می توانند آموزش ببینند.... ( ادامه )



منصوریان مربی تیم ملی و دستیار افشین قطبی شد


بازیکن و کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان مربی تیم ملی و دستیار افشین قطبی انتخاب شد.... ( ادامه )



دختر نوجوان هندی، 57 ساعت نقاشی کرد


دختر چهارده ساله هندی می کوشد با ترسیم طولانی‌ترین نقاشی در کوتاه ترین زمان ممکن نام خود را در کتاب رکوردهای جهان موسوم به گینس به ثبت برساند.... ( ادامه )



اگر به 9 مورد از این موارد 12 گانه مبتلایید، بهتر است شغل‌تان را تغییر دهید


محققان می‌گویند خیلی از افراد اصلا نمی‌دانند به چه دلیلی کارشان را دوست ندارند و ممکن است مدت‌های طولانی با وجود این نارضایتی کار کنند و به تدریج دچار افسردگی شوند. آنها 12 معیار را ذکر می‌کنند و می‌گویند هر کسی که با 9 مورد از این موارد 12گانه دست و پنجه نرم می‌کند، بهتر است به خاطر سلامت جسم و روح خودش و بهبود کارایی اداره‌اش، شغل خودش را عوض کند... ( ادامه )



تابلوی 100 میلیون پوندی داوینچی، اشتباها 14 هزار پوند فروخته شد


این نقاشی که کار گچ، مداد و مرکب بر روی پوست گوساله است سال 1998 در حراجی کریستی در نیویورک به قیمت 14 هزار و 500 پوند به فروش رفت، عنوان این اثر در حراجی «مکتب آلمان در اویل قرن نوزدهم» بود.... ( ادامه )



تابلوی مایکل جکسون بی قیمت مانده


آبرامز 17 سال است که این نقاشی را در انباری در نیوجرسی نگهداری کرده است. این تابلو پس از مرگ جکسون برای مدتی کوتاه در نمایشگاهی در هارلم نیویورک به نمایش گذاشته شد.... ( ادامه )



دستگاه چاپ پوست بدن انسان هم آمد


بتازگي در ايالات متحده آمريكا دستگاهي اختراع شده كه همچون يك پرينتر جوهرافشان با چاپ سلول‌هاي پوست روي جراحت، زخم‌ها و جراحت‌هاي ناشي از سوختگي را درمان مي‌كند.... ( ادامه )



نام ایران به یکی از خیابان های پاکستان اختصاص یافت


روزنامه انگلیسی زبان "نیشن " چاپ پاکستان، از نامگذاری یک خیابان به نام ایران در شهر راولپندی این کشور خبر داد.... ( ادامه )



تصاویری از شهر گربه ها


مزرعه‌ای به وسعت 100 هکتار در فلوریدای آمریکاست که در سال 2003، توسط شخصی به نام Craig Grant، برای سکونت گربه‌ها، بخصوص گربه‌های ولگرد و بی‌خانمان، ایجاد شده است. در این سرزمین که به بهشت گربه‌ها نیز مشهور است، ده‌ها خانه و حتی مدرسه و شهرداری ویژه گربه‌ها نیز ساخته شده است... ( ادامه )



فقیرترین رئیس جمهور دنیا


جدای از متراژ پائین خانه رئیس جمهوری روسیه و نداشتن ماشین شخصی، به نظر می رسد برخی دیگر از روئسای جمهورکشورها نیز حقوق کمتری از وی دریافت می کنند و عنوان فقیرترین رئیس جمهوری در روسیه برای وی برازنده تر باشد. در همین رابطه چندی پیش دولت اوکراین حقوق و مزایای دریافتی رئیس جمهور این کشور را پنجاه درصد کاهش داد.... ( ادامه )



همسران سران کشورهای عربی / عکس


خبر تصویری... ( ادامه )



همه تهرانی ها در یک دقیقه 9 نخ سیگار می کشند


هر دقیقه تنقس در تهران معادل کشیدن 9 نخ سیگار است و سردرد، حالت‌های عصبی، سرگیجه، بی‌حالی، تغییر رنگ پوست و چشم از عوارض آلودگی هوا است.... ( ادامه )



شهر 2400 ساله روسیه زیر آب رفت


بخشی از یک شهر تاریخی به نام هرموناسا در منطقه کراسنویار روسیه، به همراه مقادیر زیادی از آثار باستانی موجود در آن متعلق به قرن چهارم پیش از میلاد، به دلیل پیشروی آب دریا ناپدید شد.... ( ادامه )



هنگام نشستن پشت رل، به میزان تماس با نور خورشید هوشیار باشید


محققان تاکید دارند که انجام اقدامات ایمنی مثل استفاده از دستکش و عینک مناسب و نیز استفاده صحیح از ضد آفتاب‌ها می‌توانند در پیشگیری از بروز سرطان پوست به ویژه در افرادی که شغل رانندگی دارند، مفید باشند.... ( ادامه )



دیش های ماهواره مهمان چادر عشایر


یک مقام مسئول در استان چهارمحال و بختیاری از نصب دیش ماهواره در برخی از سیاه چادرهای عشایری مناطق محروم این استان خبر داد... ( ادامه )



کنترل درد زایمان طبیعی در ایران، قدمتی سه هزار ساله دارد


دکتر " مهران کوچک " با انتقاد از رواج سزارین در بین مادران و کاهش زایمان طبیعی اظهارداشت: آنچه باعث تعجب شده، این است که به رغم داشتن سابقه سه هزار ساله در کنترل این درد طبیعی، چگونه اکنون نمیتوانیم این درد را کنترل کرده و تعداد قابل توجهی از مادران برای انجام زایمان، روش سزارین (رستم زایی) را انتخاب می کنند.... ( ادامه )



هشدار پزشکان نسبت به عوارض مرگ آور کم خوابی را جدی بگیرید


تحقیقات نشان داده است کسانی که در طول شب کمتر از شش ساعت می‌خوابند در مقایسه با افرادی که هشت ساعت خواب شبانه کامل دارند، 12 درصد بیشتر در معرض مرگ زودهنگام هستند.... ( ادامه )



نکاتی جالب در مورد سشوار کشیدن مو


در این صورت معمولا همه به سراغ سشوار خودشان و یا آرایشگرشان می‌روند و دکمه آن را روشن می‌کنند و موهای خودشان را بی ‌رحمانه در برابر باد داغ سشوار می‌ گیرند ولی بعد از چند بار استفاده از این وسیله داغ موها خشک می‌شوند و یا می‌سوزند، به خصوص اگر روش استفاده درست از آن را ندانید. پس قبل از روشن کردن سشوارتان این چند نکته هفته نام... ( ادامه )


 


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر