درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

نماينده مجلس : شما حق توهين به مجلس و دولت را نداري/ عادل: آقاي محترم دين فقط متعلق به شما نيست

نماينده مجلس : شما حق توهين به مجلس و دولت را نداري/ عادل: آقاي محترم دين فقط متعلق به شما نيست

بزرگترین گروه ایرانی در یاهو


نماينده مجلس : شما حق توهين به مجلس و دولت را نداري/ عادل: آقاي محترم دين فقط متعلق به شما نيست

گزارش های عادل فردوسی پور و گفته های او درباره خبر انتقال باشگاه نفت تهران به استان مرکزی جنجالی شد و سبب شد تا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی او را متهم به افترا علیه نمایندگان مجلس و دولت خدمتگذار کند.

در این برنامه ابتدا عادل فردوسی پور در گفت و گو با مدیر تربیت بدنی استان مرکزی در انتقاد از این تصمیم گیری و با یادآوری اتفاقاتی که قبل از این برای پاس ، صبا و پیکان افتاده گفت بهتر بود به جای این شکل آماده خوری، و شهری را با یک تصمیم یک شبه صاحب خانه کردن ، همان تیم دسته اولی اراک حمایت می شد که صعود کند.

فردوسی پور در حرف هایش نمایندگانی را که می خواهند تیم های لیگ برتری را به شهرهای شان ببرند ،متهم کرد که به دنبال کسب رای هستند .

این بحث در 90 بعد از ساعتی دوباره با روی خط آمدن یکی از نمایندگان مجلس یعنی احمدی بیشتر جنجالی شد. این نماینده سه شرط برای مصاحبه گذاشت ؛ اینکه عادل سکوت کند ، دیگر به مجلس و دولت توهین نکند و فقط مجری باشد نه قاضی.

این نماینده در زمان 5 دقیقه ای خود برای صحبت، با انتقاد از فردوسی پور ، اتهاماتی را درباره دینداری اش بیان کرد و با اشاره به حرف هایش درباره نمایندگان و این جمله که عادل انتقال تیم به اراک را شو خوانده است ، او را متهم کرد که علیه دولت خدمتگذار که بارها از سوی مقامات عالیرتبه کشور تائید شده است تهمت زده است و...

بعد از پایان تایم صحبت این نماینده ، فردوسی پور با لحنی خشمگین گفت:« اگر حرف تان تمام شده آقای محترم می خواهم بگویم که دین فقط برای شما نیست و هر کس برای خودش اعتقاداتی دارد که شخصی هستند. ما اینجا به هر مسئله ای از زاویه ورزشی اش نگاه می کنیم و می دانید که فیفا مخالف دخالت دولتی در فوتبال است...»

این بحث همچنان ادامه داشت و فردوسی پور تا پایان برنامه سعی می کرد ناراحتی اش را از این اتفاقات نشان دهد. او بارها اشاره کرد همه چیز فوتبال ما به همه چیزش می آید!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر