درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

تجاوز به دختر دانشجو توسط 8 شیطان صفت در سمنان

تجاوز به دختر دانشجو توسط 8 شیطان صفت در سمنان

هشت جوان شيطان صفتي كه با ربودن يك دختر دانشجوي دانشگاه صنعتي یکی از شهرهای استان سمنان وي را مورد تجاوز قرار داده بودند با تلاش ماموران پليس امنيت اخلاقي دستگير شدند

تجاوز به دختر دانشجو  توسط 8 شیطان صفت در سمنان


به گزارش البرز يكشنبه شب هفته پيش يك دختر دانشجوي دانشگاه صنعتي یکی از شهرهای استان سمنان براي رفتن به داخل شهر سوار يك دستگاه پرايد داراي تابلوي تاكسي مي شود كه به جز راننده دو نفر مرد جوان نيز سرنشينان آن بوده اند.

راننده خودرو پس از حركت از مقابل دانشگاه به یک خيابان فرعي تغيير مسير مي دهد و دختر جوان كه متوجه تغيير مسير خودرو مي شود به راننده تذكر مي دهد و پس از آنكه متوجه نيت شوم آنها مي شود اقدام به سر و صدا مي كند كه دو جوان داخل خودرو با چاقو وي را تهديد به سكوت مي كنند.

اين سه شيطان صفت پس از انتقال اين دختر دانشجو به يكي از باغهاي روستاي «ر»در شش كيلومتري جنوب شهر به همراه پنج نفر ديگر از اراذل و اوباش وي را مورد تجاوز قرار مي دهند و پس از انجام اين عمل شيطاني خود وي را در يكي از خيابانهاي شهر رها مي كنند.

ماموران پليس امنيت اخلاقي این شهرستان با اطلاع از اين موضوع سريعا تحقيقات خود را آغاز مي كنند و در كمتر از يك هفته تمامي اين هشت شيطان صفت را شناسايي و دستگير مي كنند كه پس از تحويل به مرجع قضايي در حال حاضر در بازداشت به سر مي برند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر