درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

سرد کننده های جنسی مردان چیست ؟ قابل توجه خانم هایی که از رابطه جنسی همسر خود ناراضی هستند

در ادامه مقلات گذشته در زمینه سرد کننده ها و تحریک کننده های جنسی زنان بنا به قولی كه داده بودم ، سرد كنندگان جنسی ، مردان را برایتان به نگارش در می آورم ، به امید اینكه ذره ای از حقوق مردان كه روزانه توسط زنان نادیده گرفته میشوند را نمایان كنم ، این را به علت آن میگویم كه برخلاف تصور عامه بسیاری از زنان كه می اندیشند ، مردان به طور مداوم در حال تجاوز به حقوقشان هستند و آنها مظلوم ترین موجودات كره زمین اند ، نشان بدهم كه اگر قرار بر تجاوز است ، زنان نیز چیزی كم از مردان نگذاشته اند و مداوم در حال همان كاری هستند كه از انجامش توسط جنس مخالف شكایت دارند !

جا دارد قبل از شروع مقاله باز هم به مانند مقاله های گذشته تاكید كنم كه مردان و زنان از دوجنس كاملا مخالف هستند و هیچ شباهت روحی و فیزیولوژیكی نسبت به هم ندارند مگر در كلیات خلقتشان كه هر دو انسان اند ! ، متاسفانه این روزها جو روشنفكری زدگی منجر شده تا خیلی از نویسنده ها مرد قلم بر دست بگیرند و برای مقبولیت عام ، شروع كنند به فریاد زدن كه « آی مردان و زنان شبیه هم اند ، هیچ تفاوتی با هم نداریم ، مرگ بر فلان و مرگ بر بهمان ! » و نویسنده های زن هم متقابلن ، با فریاد « جامعه مرد سالار ، تبعیض جنسیتی ، دورد بر فمنیست ، برابری میخواهیم و …… » حرف هایی بزنند كه به اندازه مگسی هم با علم روانشناسی ، زیست شناسی و انسان شناسی سازگاری ندارند !



در این مقاله سعی دارم تا با افتراق كامل میان زن و مرد ، راه هایی كه مانع نزدیكی و معاشقه مثبت بینشان میشوند را فاشگو كنم ، برای اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه فرماید . ( مطالعه این مقاله به صورت آنلاین و در شرایط غیر متعارفی مانند عجله و استرس و … توصیه نمی شود ، لذا میتوانید مقاله را بعد از قطع شدن اتصال به اینترنت به صورت آفلاین مطالعه كنید و یا از طریق فایل پی دی اف كه میتوانید از اینجا دانلودش كنید و در كامپیوترتان ذخیره كنید و بعدا به طور كاملا ریلكس آن را مطالعه فرمایید ! اما در صورت اصرار بر خواندن خلاصه وار میتوانید ، جملات قرمز رنگ را بخوانید و مطالعه بقیه را به بعدا موكول كنید! )

چرا باید سر كنندهای جنسی مردان را بدانیم :

مردان موجوداتی هستند ذاتا خشن ، دلیل این خشن بودن را میتوان در تاریخ جستجو كرد ، وقتی كه مردان از قدیم الایام وظیفه داشتند تا كارهای سخت را انجام بدهند ، لذا نیاز به روحیه و جسمی خشن داشتند تا بقا بشریت حفظ شود ، چون اگر این نبود و مردان با زنان یكسان بودند ، دیگر هیچ خانه ای ساخته نمیشد ، هیچ غذایی شكار نمیشد و تا به الان نسل بشریت به احتمال زیاد منقرض میشد ! لذا میبینیم كه این خسیسه خشن بودن ، خسیسه مثبتی است و برای حفظ بقا و تكامل بشریت باید در كنار روحیه آرام زنان قرار گیرد و مایه این شود كه بعنوان یك مكمل همدیگر را همپوشانی كنند .

مردان ، ذاتا به دلیل همین روحیه شان به دنبال فرمانفرمایی هستند ، فرمان فرمایی كه به مرد در روابط خانوادگی اش احساس قدرت بدهد ، فراموش نكنید كه قدرت به معنای دیكتاتوری نیست ! بلكه قدرت به این معنا است كه مرد باید در روباطش با جنس مخالف احساس كرامت و موثر بودن بكند ، برای حضم این جملات باید به این مثل از یك استاد روانشناسی دانشگاه تهران اشاره كنم كه میگفتند : « مرد باید در خانه پادشاه و زن نخست وزیر باشد » یعنی اینكه با وجود اینكه مرد باید فقط یك مقام تشریفاتی در درون خانه داشته باشد و اصل كار در دست دیگری باشد اما باید كرامت و ابهت مرد درخانه حفظ شود تا این خانه به یكی از گرم ترین و زیبا ترین عواطف انسانی آراسته شود .

همان طور كه زنان برای شكوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند ، حال چه سكسی و چه غیر سكسی ، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند ، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شكوفایی مطلوبی كه میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد ، برساند ، لذا مشاهده میكنیم كه همواره اگر بخواهیم بهترین حالت را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان = گرفتن احساس امنیت و تعهد ) استفاده كنید ، سرد كنندهای زیر این معادله را برهم میزنند و نتیجه اش این میشود كه مردتان ، یا از شما زده میشود و به شما در خفا خیانت میكند ، یا كار را برای همیشه تمام میكند و شما را طلاق میدهد و یا اینكه اگر هم آدم با اخلاقی باشد در نهایت با اینكه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل میكند و شما را از آنچه كه نیازمندش هستید در روابط زناشویی ، برای همیشه محروم می سازد !

سر كننده های جنسی مردان :

خانمهای عزیز از نحسی این ۲۰ عمل بپرهیزید ، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد !

  1. زنهایی كه به گونه ای رفتار میكنند كه گویی از سكس و معاشقه خوششان نمی آید ( خانمهایی كه با عباراتی تحقیر آمیز از سكس صحبت میكنند ، در هنگام سكس خودشان را معضب نشان میدهند ، از شوهرشان به خاطر شهوتی بودنش انتقاد میكنند یا در سكس سعی دارند طوری وانمود كنند كه بیا و بكن تا از شرت راحت بشم ، بدونند كه منفورترین حركات را در مقابل مردان انجام میدهند ! و اگر این عملشان را ترك نكنند و خودشان و عواطفشان را در هنگام سكس آزاد نكنند باید منتظر روز فاجعه باشند ! )
  2. زن هایی كه هیچ وقت شروع كننده نیستند ( “به عنوان یك مرد میگویم ، هیچ وقت چیزی برایم لذت بخش تر از این نیست كه همسرم به من حمله كند و مرا عاشقانه ببوسد ، اگر همسرم این لطف را درحقم بكند و به من نشان دهد كه از نظر او هم رابطه جنسی مهم است ، حاضرم دنیا را به او بدهم ” این جمله یكی از بزرگترین روانشناسان دنیاست ، حلا خودتون قضاوت كنید كه مجرا از چه قرار است ! )
  3. زن هایی كه نسبت به بدن مردها شناخت كافی ندارند ( خانمهای عزیز اگر میخواهید نشان دهید كه مردی را دوست ندارید و از او متنفرید ، به آلتش به چشم یك سگ وحشی نگاه كنید ، بدون اعتماد بنفس به بدنش دست بزنید و بدن شوهرتان را نشناسید تا در اصرع وقت از شر این رابطه خلاص شوید ! ولی اگر میخواهید در روابط جنسی تان موفق باشید باید با افزایش آگاهیتان از بدن مردان با تمام بدنش معاشقه كنید ، همان جوری كه انتظار دارید او با شما این گونه رفتار كند )
  4. زن هایی كه بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میكنند ( نیاز به توضیح ندارد ! )
  5. زن هایی كه در رخت خواب مثل پلیس رفتار میكنند ( آخ دردم گرفت ، آروم باش، لباسم رو این طوری در آر ! ، یه ذره بیا این طرف ، نه ، آهان الان درست شد ، تندش كن ، حالا یواش بشو ، اه تو هیچی نو فهمی همش به فكر خودتی ! …… من خجالت میكشم این خودخواهی را توضیح بدهم ، خودخواهی نیاز به ترجمه و تفصیل ندارد ! )
  6. زن هایی كه مثل جسد در رختخواب بی حركت و بی عكس العمل میباشند ( به مردهایی كه همچین زن هایی دارن تسلیت عرض میكنم و توصیه میكنم به فكر تجدید فراش باشند ! واقعا حقتونه اگه این كار رو بكنین ، چون شما اگه حیوون هم بودید نمیتونستید با یه جسد كه میاد مستقیم جلوتون میخوابه زندگی كنین ! )
  7. زن هایی كه در رختخواب زیاد حرف میزنند ( خانمهای عزیز مردان بر خلاف شما گفتاری نیستند و به دلیل ساختار مغزی شان نمیتوانند در آن واحد هم حرف بزنند و هم عمل كنند ، پس بهتره كه سعی كنید با درك متقابل گه گاه از صحبت كردن زیاد بپرهیزید و به جای آن با مردتان معاشقه كنید اما فراموش نكنید كه من نمیگویم اصلا حرف نزنید ولی از تعادل هم خارج نشید ! )
  8. زنهایی كه زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند ( موهای زهار بلند ، پاهای پشمالو ، دهان بد بو ، سبیل ! ، بوی عرق متعفن ، لباسهای نامرتب ، رژیم غذایی ناسالم ، موهای بیش از حد آرایش شده و تافت خورده ، فرج های بد بو ! ، پیه شكم ، پوست های ترك خورده ، صورتهای ماست مالی شده و پوشیده از خروارها كرم پودر و ماتیك ! ، ناخن های شكسته و پوسته پوسته شده ، لاك ناخن ورق شده و …… از جمله مواردی است كه باعث میشود در مقام یك مرد از خانمها های این چنینی بپرسم كه ” آیا اگر مرد بودید جذب چنین زنی می شدید ؟ ” )
  9. زنهایی كه خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میكنند ( مثلمه كه اگر خودتان را پایین بگیرد پایین هم می آیید و اگر بالا بگیرید بالا میروید ، دیگر توضیحی ندارم جز اینكه به ؛ خودتان اعتماد داشته باشید و هرگز جلوی همسرتان خودتان را پایین نیاورد كه اگر بكنید ، خودتان كردید كه لعنت بر خودتان باد ! )
  10. زن هایی كه بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند ( هر وقت زنهایی را میبینم كه یك كیلو ماست روی صورتاشون چسپوندن و صد كیلو طلا و جواهر به بدنشون وصل كردن با چندشی از اعماق وجودم میگویم ” وای چه شیطان مجسمی ! ” حالا برید از بقیه مردها هم بپرسید كه ؛ بین آرایش غلیظ با آرایش ملایم كدومشون رو امتحان میكنن و بین زنهای وسواسی در پوشش و آرایش و زنهای گرم و آرام و مرتب ، كدومشون رو میپسندن ؟ اینا رو بپرسین بعد دوباره برگردین و این جملات رو بخونین ! )
  11. زن هایی كه دوست ندارند معاشقه دریافت كنند ( باور كنید كه مردها خودخواه نیستن و اتفاقا مردها بیشتر دنبال این هستند كه شریكشون لذت ببره تا از این مفر حس تاثیرگذار بودنشان برانگیخته بشود و لذت ببرند ، اگر دوست دارید بزنیین تویه ذوقشون این حسو ازشون بگیرین ! واقعا اگه حالشو ندارین ، ندین ! این بهتر از اونه كه بدین و به این نكبتی هم بدین ! )
  12. زنهایی كه به هنگام بوسیدن زیاد از زبانشون استفاده میكنند ( مرداهایی كه تا كنون به مانند یك توله سگ لیسیده شدن میفهمن من چی میگم به جونه خودم راست میگم !!! )
  13. زن هایی كه بیش از حد جدی هستند ( واقعا تا حالا فكر كردید كه جدیت یك خصوصیت مردونه هستش یا زنونه كه این كار رو میكنین ! اگه پیش خودتون فكر میكنین میتونین این جوری بزرگ بشین ، باید بگم كه در اشتباه باطلید مردان اگر دنبال جدیت بودند میرفتن همجسنبازی میكردن و دنبال شما نمیومدن ، مردها نیاز به بذله گویی و مهربون بودن دارن ، والا به خدا راست میگم ، اصلا من به همین خاطر یكی از نامزدهای سابق رو ول كردم ! اما حالا جو نگیرتتون و برین دم به ساعت برای مردتون جوك تعریف كنین ، ها !!! )
  14. زن هایی كه بیش از حد به مردشان وابسطه هستند ( والا با اینكه اصلا دل خوشی از این فمنیست ها ندارم و اونا رو مردان كننده ترین زنهای دنیا میدونم ، فقط و فقط از همین یه خصوصیتشون كه به هیشكی متكی نیستن و روی پای خودشون هستن خیلی خوشم میاد و برای همین بهشون احترام میگزارم ، چون معتقدم زندگی دو پایه داره یك پایه رو دوشه مرده و بعدی روی دوش زنه ، اگه كه یك پایه ضعیف باشه و بار رو به دوش پایه دیگه بی اندازه ، مطمئنن این سقف خیلی دوام نخواهد آورد و حتما فروخواهد ریخت )
  15. زن های احمق و سطحی ( بگذارید یك اعتراف شخصی بكنم وقتی كه دانشجو بودم تا از یك دختر جذاب و خوشگلی خوشم میومد و باهاش حرف میزدم و میفهمیدم كه تویه ذهنش یه مشت آشغال در مورد ؛ مد ، خواننده فلان شو ماهواره ای هستش و مدام صحبتاش محدود به یك سری حرف های خاله زنكیه ، به شدت ازش بدم میومد و با خودم فكر میكردم كه چطور مردهای دیگه حاضر میشن با این احمق های خل وزن كه از همه دنیا بیخبرن و یه ذره سیاست نمیدونن رابطه برقرار كنن ! ، بعدها وقتی مطالعاتم رو تكمیل كردم دیدم این من نبودم كه این چنین حسی داشتم بلكه هیچ مردی این جوری نیست و همه مردها دوست دارن ، تا به زنشون افتخار كنن ، پس به خانم های عزیز توصیه میكنم كه با افزایش سطح دید و دانششان هم بر وجه خودشان بیافزایند و هم بار دانششان را سنگین تر كنند )
  16. زن هایی كه فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند ( شاید بگین تو پچیه فقیری هستی و برای همین حس كمبود داری !!! كه این حرف رو میزنی ! ولی میدونم كه عمرن نمیتونم به زنی كه منو به خاطر پولم و بابام میخواد نه به خاطر خودم ، اعتماد كنم ، این جور زنها رو باید مثله یك فاحشه استفاده كرد و بعد از تموم شدن تاریخ مصرفشون دور انداخت تا بفهمند كه اگر قرار باشه مارو به چشم یك انسان نگاه نكنند و محسنات و فضایل اخلاقی مارو نادیده بگیرند و ما هم مثل خودشون این چنین حیوون بشیم ، دنیا چه مزه ای میده ! )
  17. زنهایی كه با استفاده از بدن و جنسیت خود مردها را بازی میدهند ( فقط همینو بگم كه این زنان پست ترین ، ضعیف ترین و فرومایه ترین زنان عالمند كه به خاطر این ضعفشان میخواهند توسط عشوه گری به احترام برسند و بر خلاف احترام هیچ چیزی جز تجاوز و توهین دریافت نمیكنند ، چون حتی هوس باز ترین مردان دنیا هم به این زنان فقط به عنوان یك فاحشه و حیوان زیبا نگاه میكنند و هیچ احترامی برای این زنان قائل نیستند ، من این فتوا را در مورد این موجودات رذیل با قدرت میدم كه ” مرداهی عزیز هرچی خواستید به سر این زنها بدین و به حقوقشون تجاوز كنین ، چون كسی كه جنسیتش ابزارشه ، تاریخ مصرفی داره هر وقت تموم شد باید انداختش دور و فقط این انسانیته كه جاودانه میمونه و بس ! ” )
  18. زن هایی كه مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میكنند (خانم های عزیز بهتون توصیه میكنم كه هرگز و باز هم میگویم هرگز این اشتباه فاحش را نكنید و برای راحت كردن خودتون و همچنین خلاص شدن از شر عقده های نفرت انگیز نسبت به مرد یا نامزد قبلیتون دچار این عمل نشید كه اگر شدید بدانید باعث میشوید تا مردتان از بودن با شما راحت نباشد چون دیگر شما برای او تحریك كننده و جذاب نیستید ، بلكه یك موجود مصرف شده و عقده ای محسوب میشود ! برای همینه كه همیشه تاكید دارم تا دختران جوان بكارتشون رو حفظ كنن و در روابطشون دچار خطا نشن چون بعدا كه گیر یك مرد بهتری افتادن فوری میخوان برای بالا بردن اون از بلاهایی كه سر مرد قبلی اوردن صحبت كنند و نتیجه برعكس میگیرن ! )
  19. زن هایی كه به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند ( زنهایی كه قبل از سكس ۳ ساعت تویه حموم میمونن ، خیلی مواظبن آرایششون به هم نخوره و حتما باید موقعه سكس موزیك مناسبشون پخش بشه و شمع ها تویه اتاق خواب روشن باشه و …… بدونن كه خیلی زیاد حوصله بر و سرد كننده هستند چون دیگر رمقی برای مرد بیچاره شان نمیگذارند ! )
  20. زن هایی كه لباس زیر كهنه زشت میپوشند ( خانمها واقعا توجه كنید مردها از لباس های زیر كهنه و وارفته ، لباس زیرهایی كه اونها رو یاد مادرشون بی اندازه و لباس زیرهای پر از سوزن و قفل و آهن یا خیلی تنگ و یا خیلی گشاد و وارفته ، چندششون میشه ، تورو به خدا یك بار خودتون رو جای مردتتون بزارین ببینین وقتی پیراهنتون رو در میاره و این صحنه مشمئز كننده رو میبینه چه حالی بهش دست میده ! پس لطفا سعی كنید حتی اگر امكانات مالی درستی هم ندارین لباس زیر های مناسب و خوبی را تهیه ببینید چون محاله كه كسی مرد باشه و لباس زیر خوشگلو و ترو تمیز رو ببینه و تحریك نشه ! )

جمع بندی و نتیجه گیری :

اول ، باید از همتون به خاطر طولانی شدن مقاله عذر خواهی كنم ! والا به جوونه همتون من هركار با خودم كردم كه خلاصه تر از این بنویسم دیدم باعث میشه كه مسئله رو بد بفهمید واسه همین تصمیم گرفتم كامل و خلاصه بنویسم ، مطمئن باشید هر جمله از این مقاله نیاز به یك مقاله جدا برای تفسیر داره ، اما چون میدونم از حوصلتون خارجه واسه همین اونا رو حذف كردم و چون اصلا دوست ندارم برای خود نمایی مقاله رو تقسیم كنم و تیكه تیكه بهتون بدم ، یك جا نوشتمش ، پس برای خوندن بهتره بود كه آفلاین میخوندین .

دوم ، باید در مورد فتوا های تهاجمی كه در این مقاله درج شده اند توضیح بدهم كه هدف من تجاوز به حقوق انسانی جامعه زنان نبوده و نمیباشد و هدف از این حرف ها این بود كه به زنان این چنینی كه به مانند حیوان با مردها برخورد میكنند و بعد هم آخ و اوخشون به هوا میره كه حقمون رو ضایع میكنین و جامعه مرد سالار و برابری حق مسلم ماست ….. نشون بدم كه اگه واقعا قرار بود اخلاق از بین برود و این گونه فتوا ها در قبال رفتارهای شما جامعه عمل پیدا كنند ، دیگر هیچ حاشیه امنیتی براتون باقی نمیموند و انسانیت نابود میشد ! برای همین در جای جای این مقاله از جملات معترضه استفاده كردم (كه هیچ گونه ارزشی غیر از نشان دادن اعتراض نویسنده نسبت به این گونه رفتارها ندارد ) ، پس با احترام به همه خانمهای عزیز خواهشمندم تا با درك متقابل از جنس مخالفتون سعی كنید حقوق خودتان را مطالبه كنید و محبوب همسرتان باشید تا بهتون خیانت نكنه ، تا پنهونكی نره توی خیابون و چشم چرونی كنه ، تا بهتون افتخار كنه ، تا فكر نكنه چون شما باهاش مثله یه حیوون رفتار میكنبین اون هم باید حیون بشه و پنهونكی و آشكارا حقوقتون رو نقض كنه ! و پر رو بشه !!!

سوم ، باید این را خاطر نشان كنم كه همه این مواردی كه ذكر كردم در چهار چوب همان قالب و مدل ابتدایی كه مطرح كردم ، باعث میشوند كه مردی از همسرش سرد شود ، مدلی كه بر طبق اون مرد باید در زندگی زناشویی اش احساس قدرت و موثر بودن بكند تا ضمن لذت بردن از رابطه بتواند لوازم تامین امیت و آسایش خاطر همسرش را فراهم كند ، حال این سوال پیش می آید كه: « اگر زنی به قوانین این مدل احترام نگذاشت و خواست كه ساختارش را برهم بزند ، اگر طلاق داده بشود ، اگر طرد شود ، اگر به مانند یك وسیله استفاده شود و بیرون انداخته شود و هزار اگر دیگر كه ممكن است برایش اتفاق بی افتد ، آیا كسی جز خودش مقصر نیست ؟ و آیا اگر درك درستی از همسرش داشت نمیتوانست زندگی بهتری را داشته باشد ؟ » این سوالی است كه اكثر خانمها از خودشان نمیكنند و متاسفانه جنبش های از پایه غلطی مثل فمنیست هم مانع میشوند كه زنها این پرسشها را از خودشان مطرح كنند ! پرسش هایی كه اگر اندكی بر وجه علمی و انسان شناسی شان توجه شود ، میتواند راه حل های بسیار كارایی را برای احقاق حقوق جامعه زنان در بر داشته باشد ، این نظر من است ، حالا بروید فردا بگید و بنویسید مصطفایی ضد زنه ، ضد فمنیسته و احمقه !

چهارم ، با توجه به این سخنان ، دیگر جنبش فمنیست ، از بیخ و بن میره زیر سوال ! پس از همین الان من جسورانه و شجاعانه اعلام میكنم كه این بساط های مرد ستیزی را از وبلاگستان و حیطه وب پارسی ، جمع كنین و بیایین با دركی و احترامی متقابل در كنار هم باشیم ، هر كس نداند من میدونم كه حاصل كار چندین ساله فمنیست در ایران چیزی نبوده جز ، بیمقدار كردن و ابزار كردن زنان در دست مردان خودكامه ! و همچنین از بین بردن حرمت زنانه خودشان ! من با افتخار اعلام میكنم كه از همین امروز شمشیرم را برای دو دسته از نویسنده ها از رو میبندم و این دوسته از این به بعد از گزند قلم آتشین من در امان نخواهند ماند : نویسنده های مرد سالار خودكامه ای كه قایل به هیچ حرمتی برای جامعه زنان نیستند و نویسنده های مرد ستیزی مانند اكثر فمنیست های بلاگستان ( نه همه شان ، چون رگه هایی از فمنیزم ناب از این تهمت مبرا اند ) ، كه نتها هیچ حرمتی برای خودشان قاییل نیستند ، حتی عقل آن را هم ندارن تا بتونن درك درستی از روابط زناشویی بین مرد و زن پیدا كنن ، من با همین وبلاگ كوچك به جنگ این افراطیون هر دو طرف میروم و از هیچ قباهتی هم هراس ندارم ، هركی جنگ داره بیاد وسط !

پنجم ، خانم های عزیز این بار قاطعانه باهتون صحبت كردم تا حواستون رو درست جمع كنین كه چه میكنین و از چه كسانی پیروی میكنید ، ولی این به آن معنا نیست كه شما به پایان راه رسیده اید و هرچه بر سرتان میآورند حقتان است ! بلكه این به این معناست كه وقت ، وقت اصلاح است برای رسیدن به یك درك و دید مثبت برای بهبود كیفیت زندگی و روابط زناشویی تان ، پس ضمن پرهیز از این سرد كنندها و افزایش آگاهی تان از مردان توسط سایتهای بی طرف و مفید ، منتظر مقاله ای كه بعد از تعطیلات عید مینویسم باشید تا با تحریك كنندها و راه كارهای تسخیر و نفوذ بر مردان آشنا بشوید تا آن موقع به یك زن قدرت مند واقعی تبدیل شوید كه هم حكومت میكند و هم امنیت دارد و هم محبوب است .

ششم ، با اینكه تا به حال هر وقت این حدیث را میخواندم و نتیجه ای از تفسیرش نمیگرفتم ، اما امروز بعد از نوشتن این مقاله به دلیل اصلی روایت این حدیث توسط پیامبر بزرگوار اسلام (ص) ، پی برم ، حدیث از این قرار است كه حضرت محمد (ص) میفرمایند « اگر به كسی دستور میدادم كه كسی را سجده كند ، به زنان دستور میدادم شوهران خویش را سجده كنند ، از بس كه خدا برای شوهران حق بر گردن زنان نهاده است » در نگاه اول حدیث ظالمانه به نظر میرسد ( البته برای افرادی كه نگرش فمنیستی دارن و لا مصب ها ) اما در نگاه دوم و با توجه به حقوقی كه اسلام برای مردان در رابطه با زنانشان موظف كرده است كه متاسفانه اصلا در كشور ما اجرا نمیشوند و ما از اسلام فقط الفش را دیده ایم و بس ! ، میتوان گفت كه این حدیث در ملامت زنان سرد مزاج و سردكننده گفته شده كه موضوع اصلی مقاله ما بودند و تفسیر و سوء استفاده از آن در موارد غیر از این موضوع نابحاست ، تفاسری كه اغلب برای پوشاندن قباهت اعمال زشت خیلی از مردان مطرح میشوند و سعی دارند با این كار چهره مذهبی و خدایی بودن به كارهای كثیفشان بدهند و برای خودشان كلاه شرعی بسازند !

با سپاس فراوان /// مهدی مصطفایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر