درخواست عضویت در گروه ایرنین مدرن ( دختر پسرای ایرونی ) بزرگترین گروه فارسی زبان در یاهو

Subscribe to iranin_modern

Powered by us.groups.yahoo.com

۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

دیدن کلی ماشین گذر موقت چند صد میلیونی در تهران

گذر موقت چیست ؟




  1. تصاویر از اتومبیل های گذر موقت

  2. تصاویر از اتومبیل های خاص کلاسیک

  3. تصاویر از موتور سنگین

  4. ویدیو از اتومبیل های گذر موقت , تیونینگ , کلاسیک , موتور و ...

  5. گذاشتن میتینگ عمومی !!!

  6. انجمن های تخصصی

  7. مقالات فنی اتومبیل

  8. تصاویر اتومبیل های خارجی خاص

  9. یمت خودروها و مقایسه برای بهترین خرید

  10. عکس یا فیلم از تصادفات داخل کشور !!!





دومين نسل ب ام و زد 4 خشن تر ، عضلاني تر ، قوي تر و با اعمال تغييراتي فراوان در نماي ظاهري و مباحث فنی معرفی و قرار است به طور رسمي در نمايشگاه بين المللي خودرو آمريكاي شمالي در سال 2009 به نمايش در آيد. براي اولين بار اين نسل از ب ام و در خاك كشور آلمان و در ايالت باواريا كه زادگاه ب ام و مي باشد توليد مي گردد. همچنين در زد 4 جديد از سقف تاشو فلزي استفاده شده كه در مجموع به ميزان 100 كيلوگرم سنگين تر از نسل پيشين خود مي باشد . مهندسين كمپاني جديد ترين سيستمهاي رفاهي ، امنيتي را براي اين خودرو در نظر گرفتند بطوريكه سيستم آي درايو نيز براي نخستين بار بر روي اين مدل نصب گرديده است. ب ام و زد 4 مدل 2009 به ميزان 148 mm بلندتر و 9 mm پهن تر شده است . سه تريم براي اين نسل از ب ام و زد 4 در نظر گرفته شده كه از آن جمله مي توان به پيشرانه 3 ليتري با توان 306 اسب بخار اذعان داشت . از رقباي اين خودرو نيز مي توان به مرسدس بنز اس ال كي و پورشه باكستر اشاره كرد.


کوسه ی باواریا


د;یدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل





لامبورگيني گاياردو ال پي 560 براي اولين بار در نمايشگاه ژنو سال 2008 به نمايش گذاشته شد . طراحي آن بر اساس مدل گاياردو صورت گرفته البته با تفاوتهایی در پيشرانه ، سيستم فنربندي ، گيربكس و تغييراتي در ظاهر . پيشرانه اين خودرو 10 سيلندر (V) شكل بوده به حجم 5.2 ليتر كه با بهره گيري از سيستم FSI يا تزريق سوخت مستقيم جديد كمپاني آئودي به تواني برابر با 560 اسب بخار دست پيدا كرده و همانند مدلهاي ديگر اين كمپاني به صورت دو ديفرانسيل (4WD) عرضه مي گردد. لامبورگيني گايادرو ال پی 560 در مدت زمان 3.7 ثانيه قادر است سرعت خودرو را به 100 كيلومتر در ساعت رسانده و با حداكثر سرعتي معادل 325 كيومتر در ساعت به مسير خود ادامه دهد.


گاو خشمگین این بار در مشهد


دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل




لندروور شرکتی است که برخی از محصولات آن در ایران سابقه زیادی داشته و سال های متمادی است که این مدل ها جاده های ناهموار ایران را طی می کنند. یکی از این مدل ها رنجروور اسپرت سوپرشارژر است که علاوه بر جاده های ناهموار، برای فصل زمستان نیز خودروی مناسبی به شمار می رود.رنجروور اسپرت (Range Rover Sport) همان رنجروور است با جنبه‌های اسپرتی بيشتر از جمله فنربندی خشك‌ تر، تعويض دنده‌ای اسپرتی‌ تر و صندلي‌های جمع و جورتر...


رنجروور اسپرت سوپر شارژر



دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل




نسل سوم دوج وايپر از سال 2003 روي خط توليد كمپاني دوج قرار گرفت و برنامه بر اين بود كه تا سال 2007 با مشخصات همين مدل توليد گردد . مدل 2008 دوج وايپراس آر تي /10با قواي محركه اي جديد و افزايش توان خروجي به ميزان 90 اسب بخار وارد بازار مي گردد . حروف اس آر تي (SRT) نيز از عبارات (Street & Racing Technology) گرفته شده كه به معني بكارگيري تكنولوژي خودروهاي مسابقه اي در خودروهاي خياباني مي باشد . از رقباي اين خودرو مي توان به مرسدس بنزاس ال آر اشاره كرد . پيشرانه قدرتمند دوج وايپراس آر تي /10 با حجمي معادل8.4 ليتر قادر به توليد 600 اسب بخار نيرو مي باشد . دوج وايپر اس آر تي /10 در كمتر از 4 ثانيه مي تواند به سرعت 100 كيلومتر در ساعت برسد .


مار افعی در تهران


دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل




چندی پیش و به لطف یکی از دوستان توانستیم ملاقاتی چند ساعته با دو خودروی زیبا و هم رنگ داشته باشیم و چون خودروها به دو کلاس متفاوت تعلق دارند قصد مقایسه آن ها را نداشته و به بررسی مشخصات دو خودرو به صورت جداگانه می پردازیم...
کمپانی ب ام و با خلق مدل X6 رده تازه ای را در بخش خودروهای SUV در صنایع خودرو سازی جهان بنیان نهاد.خودرویی با معانی و مفاهیمی تازه از یک کوپه شامل پنج در ،با چهار سرنشین و با نامی که گویای همه چیز است X6..این مدل رده جدید SAC،SPORT ACTIVITY COUPE به معنای کوپه فعالیت های ورزشی را معرفی کرده است....منتظر ویدئوهای این دو خودروی زیبا باشید...

ملاقات با 8 سیلندر های دوست داشتنی


دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل




مپاني مازراتي که از زير بخشهاي كمپاني فيات به حساب مي آيد در نمايشگاه ژنو سال 2007 مدل گران توريسمو خود را در معرض ديد علاقه مندان به صنعت خودرو قرار داد . اين خودرو در گروه خودرو هاي جي تي جاي دارد و يك خودروي دو در 2+2 مي باشد . طراح آن آقاي جيسون كاستريوتا از كمپاني پينين فارينا مي باشد كه در طراحي اين خودرو از طرح هاي فراري 599 فيورانو نيز بهره برده است.پيشرانه مدل استاندارد مازراتي گران توريسمو 8 سيلندر V شكل بوده به حجم 4.2 ليتر كه قادر به توليد 405 اسب بخار نيرو نيز مي باشد. از رقباي اين خودرو مي توان به مرسدس بنز سي ال 500 و ب ام و 650 اشاره كرد.

ملاقات با مازراتی گرن توریسمو



دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل





كمپاني جنرال موتورز در سال 2007 نسلي نوين از محصولات وانت ، مخصوص كارهاي سنگين را روانه بازار نمود كه از آن جمله مي توان به جي ام سي ، سي يرا اشاره كرد . جي ام سي ، سي يرا در دو رنج 2500 اچ دي (4/3 تن) و 3500 اچ دي (1تن) و در سه مدل دبليو تي (WT) ، اس ال اي (SLE) و اس ال تي(SLT) عرضه مي گردد كه از لحاظ تجهيزات داخلي متفاوت هستند . رقباي اصلي اين خودرو فورد ، اف 150 و تويوتا تاندرا مي باشند . يكي از پيشرانه هاي قابل سفارش در جي ام سي ، سي يرا - 2500 اچ دي پیشرانه ای هشت سيلندر به حجم 6 ليتر است كه قادر به توليد 370 اسب بخار نيز مي باشد .


غول آمریکایی در تهران




دیدن عکس های بیشتر و توضیحات این اتومبیل !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر